کرایه سوناتا

اجاره خودرو سوناتا YF

اجاره با راننده

اجاره خودرو سوناتا YF همراه با راننده بصورت 10 ساعته در اختیار می باشد و ساعتی 20 الی 30 هزار تومان متغیر است برای مسافرت ها و ترانسفر های تشریفاتی هم با توجه به طول مسیر، کیلومتر های اضافه، زمان و نوع جاده قیمت دقیق  داده می شود. گروه اجاره ماشین اطلس در تمامی رزرو های با راننده ، رانندگانی خوش برخورد و خوش سیما و همینطور مسلط به چند زبان را میفرستد امید به این رضایت شما مشتری محترم بطور کامل جذب شود فقط خواهشمندیم برای رزرو هر خودرو تا یک هفته قبل اقدام کنید که ما هم با دست باز بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارزه کنیم.

اجاره سوناتا YF بدون راننده

برای رنت و اجاره خودرو سوناتا YF بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه میتوانید با اجاره خودرو اطلس تماس بگیرید و بدون راننده این خودرو را برای خود رزرو کنید. توجه کنید اجاره سوناتا YF هم مانند بقیه خودرو ها بصورت بدون راننده برای بیش از 3 روز رزرو می شود و 3 برای 3 روز کمتر شما می توانید از خدمات با راننده این خودرو استفاده کنید. مدارک لازم جهت اجاره سوناتا یک فقره چک و به میزان 10 درصد مبلغ خودرو ودیعه نقدی است که طبیعتا برای مشتریان قدیمی و ثابت تخفیف هایی هم در نظر گرفته می شود.

درباره سوناتا YF

هیوندای سوناتا در کمال تعجب، در یک مدت کوتاه از یک مدل سطح پایین و خجالت‌زده به یکی از خودروهای رقابت‌کننده واقعی در سطح استاندارد تبدیل شده است. هر نسل جدید از این خودرو، تغییراتی قابل‌ملاحظه نسبت به قبل ارائه داده است.

به نظر می‌رسد دوران سخت‌کوشی هیوندای به یک نتیجه مناسب رسیده است. هیوندای سوناتای ۲۰۱۵ یک نسخه بهینه‌سازی شده و بازنگری شده از نسل قبل این خودرو است. امّا به این منظور، هیوندای شرایط را چندان تغییر نداده و در بهینه‌سازی زیاده‌روی نکرده است؛ چیزی که هنوز هم کلید ادامه موفقیت در این صنعت است.

«حفظ شرایط» بیشتر در طراحی داخلی و خارجی خودروی جدید نمود پیدا می‌کند. جلوبندی سوناتا در حال حاضر توسط دماغه گرد و جلوپنجره برجسته آن پوشیده شده است. همچنین طراحی داخل کابین زرق‌وبرق‌دار تغییر کرده و به‌جای آن، یک پنل ابزارهای موقر را شاهد هستیم.

تجهیزات دیگر سوناتا yf

هیوندای بخش عمده‌ای از افزایش هزینه‌های خود برای مدل سوناتا را صرف مواد عایق صدا، سیستم تعلیق عقب مولتی‌لینک، بهینه‌سازی موتور پایه ۲/۴ لیتری چهار سیلندر (موتور مورد استفاده در تریم اسپورت تست شده) برای تولید قدرت در بازه دور موتور مناسب و ایجاد صلبیت بیشتر در پوشش‌های ساب‌فریم برای بهبود کیفیت و دقت فرمان کرده است. این موارد اگرچه تجهیزات بسیار شاخصی نیستند، ولی برای این خودرو که می‌خواهد با بهترین‌های کلاس خود رقابت کند، ضروری هستند.

در سیستم تعلیق عقب کنونی، به‌جای یک لینک در هر طرف، از دو لینک پایین استفاده شده است و در ترکیب با کالیبره تازه سیستم تعلیق، کیفیت سواری را بدون تغییر در هندلینگ ارتقا داده است. تیونینگ سیستم تعلیق مدت‌ها از نقاط ضعف هیوندای به شمار می‌رفته است؛ ولی بدنه سوناتای جدید در بسیاری از شرایط سخت رانندگی به‌خوبی کنترل شده است.

از دیگر مشکلات ثابت هیوندای، عدم توانایی آن در ساخت و بهینه‌سازی یک سیستم فرمان مناسب بوده که در مدل جدید سوناتا نیز تا حدودی برطرف شده است. البته با وجود خودروهایی مانند هوندا آکورد و مزدا 6، هیوندای سوناتا شاید بهترین در کلاس خود نباشد، ولی سیستم فرمان، حالت متناسبی پیدا کرده و نسبت به مدل قدیمی، قابلیت اطمینان بیشتری دارد.

عملکرد سیستم ترمز سوناتا نیز بسیار خوب است. در تست توقف از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت، در ۵۰/۲۹ متری ایستاده که نزدیک به بالاترین عملکرد در این کلاس است.

به همین ترتیب، شتاب سوناتا از ۰ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت یکی از بهترین‌های کلاس با موتورهای چهار سیلندر است. با ۱۸۵ اسب‌بخار قدرت، موتور نسبت به قبل اسب‌بخار کمتری تولید می‌کند، ولی هیچ کاهشی در زمینه عملکرد از خودرو مشاهده نمی‌کنیم.

به جز افزایش یک اینچی فضای پاها در عقب، تقریباً تمام ابعاد خودرو بدون تغییر مانده‌اند. به عنوان نمونه، برآورد مصرف سوخت در شهر و جاده و همین‌طور وزن کلی به همان اندازه منطقی باقی مانده‌اند. قیمت سوناتا نیز در یک حد معقول حفظ شده است. در واقع مدل اسپرتی که برای تست استفاده شده، قیمتی برابر ۲۳۹۸۵ دلار دارد که نسبت به سوناتا SE مدل ۲۰۱۲ تنها ۱۵ دلار گران‌تر است.

شاید بهینه‌سازی انجام گرفته در این مدل از سوناتا هیجان چندانی نداشته باشند، ولی با انجام آن‌ها کیفیت خودرو به صورت غیرمستقیم بالا رفته است.

منبع: پدال

قیمت اجاره سوناتا YF بدون راننده

قیمت روزانه : 350 هزار تومان

قیمت هفتگی : 2,2 میلیون تومان

قیمت ماهانه :  9 میلیون تومان