اجاره bmw 630i

درباره BMW 630i

اجاره BMW 630I طراحی نوگرایانه و درعین‌حال تهاجمی بی‌ام‌ و سری ۶ از آلمانی‌ها قابل‌ انتظار نبود و همین امر هم ممکن است در بازار فروش این اتومبیل‌ ها تأثیر بگذارد؛ اما بااین‌حال می‌بینیم که حتی برای کسانی که عکس خودروهای قبلی این شرکت را بر دیوارهای اتاقشان زده‌اند نیز هنوز این خودروها با ظاهر کمتر جذاب و کمتر هوشمندانه خود همچنان راضی‌کننده به نظر می‌رسند. ممکن است این قسمت راست مغز باشد که دارد تصمیم اشتباهی می‌گیرد!

شاید در نگاه اول پرداخت ۸۰۰۰ دلار و یا حتی بیشتر برای یک اتومبیل لوکس کوپه و یا کروکی، کاری عاقلانه به نظر نرسد، اما با توجه به فضای داخلی به اندازه، کیفیت ساخت تأثیرگذار، عملکرد خوب و قیمت عادلانه آن، خرید این بی‌ام‌و نیز مثل سایر تولیدات این شرکت کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. دو مدل از سری ۶ در دسترس قرار گرفته‌اند، مدل‌های کوپه و کروکی با سقف نرم که هر دو از سری 650i ارتقا پیدا کرده و تنها با یک موتور هشت سیلندر وارد بازار شده‌اند.

هردو بر اساس سدان‌های سری ۵ طراحی شده‌اند، اگرچه تغییراتی مثل کمتر شدن وزن اتومبیل و سیستم تعلیق اسپرت‌تر در آن‌ها دیده می‌شود. سری ۶ همه خصوصیات درخشان سری ۵ را مثل هندلینگ فوق‌العاده آن دارد.

درحالی‌که خودروهای کروکی به سقف‌های سخت پیچیده خود می‌بالند، مدل 650i یک سقف نرم مبتکرانه دارد. این سقف براق است و پایه نگه‌دارنده عقب آن، یک ظاهر ویژه را برای اتومبیل به وجود آورده است. البته در میان این شکاف‌ها پنجره شیشه‌ای قرار دارد که شاید خیلی خوب به نظر نرسد. این شاید تنها کروکی موجود در بازار باشد که یک پنجره شیشه‌ای در سقفش دارد که می‌توان آن را به طور جداگانه بالا برد و یا پایین آورد.

این مسئله دو فایده مهم دارد؛ زمانی‌که سقف در بالا قرار دارد پنجره پایینی می‌تواند تابش شدید خورشید و یا جریان هوای گرم را کنترل کند، از طرفی هم وقتی‌که سقف پایین آورده شده، پنجره بالایی می‌تواند جریان باد را منحرف کند.

بدون در نظر گرفتن این‌که به چه مدلی از اتومبیل فکر می‌کنیم، باید این را بدانیم که بی‌ام‌و سری ۶ سال ۲۰۰۹ یک خودرو بسیار بزرگ است و حدود ۴۰۰۰ پوند وزن دارد. بنابراین چابکی لازم را که در رقیبانی مثل پورشه ۹۱۱ و یا دیگر مدل‌های کوچک‌تر از همین سری مثل بی‌ام‌و 335i و M3 دیده می‌شود را در این مدل‌ها نمی‌بینیم.

شاید مدل 650i برای کسانی که سلیقه کلاسیکی دارند و اتومبیل‌های مجلل‌تری را می‌پسندند کمی نامناسب به نظر برسد. شاید برای این افراد یک جگوار XK یا XKR و یا مرسدس بنز کلاسیک SL که یک سقف سخت جمع شدنی و تنها دو سرنشین دارد، انتخاب بهتری باشد.

اما هنوز هم مدل 650i قیمت کمتری نسبت به رقبایش دارد و این درحالی‌که است که بهترین کابین را در میان این اتومبیل‌ها دارد. همچنین این اتومبیل تجربه یک رانندگی هیجان‌انگیز را نیز برای ما به وجود می‌آورد. وجود این ویژگی نه‌تنها در یک بی‌ام‌و بلکه در یک خودرو لوکس GT نیز انتظار می‌رفت. بنابراین بخش منطقی مغز شما می‌تواند خاطرجمع باشد و بقیه کارها را به نیمه راست بسپرد!

شکل بدنه، مدل‌ها و آپشن‌ها

بی‌ام‌و 650i مدل سال ۲۰۰۹ به‌صورت خودروهای کوپه و کروکی وارد بازار شده است. ویژگی‌هایی که به‌صورت استاندارد در خودرو کوپه قرار داده شده شامل این موارد است: چرخ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، دنده دستی، چراغ‌های جلوی زنونی با قابلیت سازگاری با محیط، چراغ‌های مه‌شکن، برف‌پاک‌کن‌های خودکار، حس‌گرهای پارک کردن، آینه‌های تاشو برقی، سانروف بزرگ، صندلی‌های جلو هشت‌حالته با حافظه شناخت راننده، پوشش داخلی چرمی، فرمان نوسانی-تلسکوپی برقی، آینه‌های خودکار تنظیم‌کننده نور، تهویه مطبوع دوگانه، بازکننده عمومی گاراژ، سیستم الکترونیکی iDrive، یک سیستم جهت‌یاب به همراه صدای راهنما و پوشش‌دهی اخبار ترافیکی، بلوتوث و یک سیستم استریو با هشت بلندگو به همراه پخش‌کننده CD و MP3 و همین‌طور یک پایه صوتی کمکی.

همچنین در مدل کروکی یک سقف نرم کاملاً برقی اضافه شده که حرکت جداگانه پنجرهٔ جلو را محدود نمی‌کند. همچنین پوشش چرمی داخلی با قابلیت بازتاباندن نور خورشید نیز از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل است.

سته انتخابی اسپرت شامل چرخ‌های ۱۹ اینچی، سیستم تعلیق اسپرت، صدای متفاوت موتور، طراحی متفاوت کاپوت، صندلی‌های اسپرت، سقف تولید شرکت آلکانترا (فقط در کوپه) و رنگ‌های اختصاصی است. بسته صوتی پریمیوم شامل یک سیستم صوتی hi-fi پریمیوم، یک مجموعه با شش جای CD و قابلیت تغییر آن‌ها به همراه یک رابط USB/iPod است.

بسته انتخابی سرما شامل صندلی‌های جلو گرم‌شونده (که به صورت جداگانه نیز در دسترس است)، یک فرمان گرمایشی و همین‌طور وجود فضایی در صندوق‌عقب برای وسایل اسکی است. دیگر آپشن‌های موجود شامل چرخ‌های مختلف ۱۹ اینچی، فرمان فعال، کنترل‌کننده مصرف سوخت، ورود و خروج بدون نیاز به کلید، نمایشگر فضای بالا، نمایشگر مادون‌قرمز دید در شب، سیستم هشداردهنده هنگام خروج از خط، رادیوی HD و ماهواره‌ای است. همچنین رنگ‌های سفارشی برای پوشش داخلی چرمی نیز در این بسته ارائه شده است.

انواع روش انتقال قدرت و عملکرد آن‌ها

بی‌ام‌و 650i مدل سال ۲۰۰۹ یک موتور ۴.۸ لیتری ۸ سیلندر دارد که قدرت ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ پوند-فوت ایجاد می‌کند. این خودرو که به صورت رانندگی با چرخ‌های عقب طراحی شده، در استاندارد خود یک جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی دارد که می‌توان یک دنده شش‌سرعته اتوماتیک را با قابلیت تغییر به حالت دستی در آپشن‌ها خریداری کرد.

در آزمون‌های عملکرد، این خودرو صفر تا ۶۰ مایل بر گالن را در ۵.۶ ثانیه طی کرد. خودرو کروکی نیز در زیر شش ثانیه این مقدار را طی می‌کند. تخمین میزان مصرف سوخت به وسیله EPA در حالت اتوماتیک بدین شرح است: ۱۵ مایل بر گالن در محیط شهری و ۲۳ مایل بر گالن در بزرگراه و در مخلوطی از این دو محیط حدود ۱۸ مایل بر گالن. در حالت دنده دستی نتیجه آزمون در محیط بزرگراه، ۱ مایل بر گالن کمتر می‌شود.

ایمنی

موارد ایمنی در استاندارد این خودروها شامل ترمزهای ضدقفل در هر چهارچرخ و همین‌طور حالت استندبای و خشک‌شونده، کنترل استحکام و کشش اتومبیل، ایربگ‌های طرفین صندلی‌های جلو، ایربگ‌های محافظ زانو در جلو و محافظت‌کننده‌های سر است. تجهیزات انتخابی نیز شامل یک صفحه‌نمایش دید در شب و یک سیستم هشداردهنده خروج از خط است.

طراحی فضای داخلی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن

بی‌ام‌و سری ۶ در سال ۲۰۰۹ علاوه بر زیبایی منحصربه‌فرد خود، یک حس متفاوت از رقیبان خود در هنگام رانندگی ایجاد می‌کند. در این خودرو همه‌چیز به بهترین شکل ممکن در کنار یکدیگر برای ایجاد تجربه‌ای خوب هنگام رانندگی قرار گرفته‌اند. حتی چیزهای آشنایی مثل اندازه‌گیر نارنجی‌رنگ نور و یا فرمان پهن یا صندلی‌های مجهز نیز در این تجربه خوب مؤثر بوده‌اند.

سیستم کنترلی iDrive میزان به‌هم‌خوردگی‌های سیستمش را به حداقل رسانده و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد اما همچنان کمی گیج‌کننده است. این سیستم که هم در سری ۳ و هم در سری ۷ دیده می‌شود، در تولیدات سال ۲۰۱۰ خود که برای سری ۶ تولید شده، بسیار بهتر عمل می‌کند. از دیگر چیزهایی که شاید خیلی مطلوب نباشد، جای لیوان است که در جلو قرار گرفته و می‌تواند جدا شود؛ ولی حتماً باید در جای دیگری گذاشته شود چراکه درهرصورت می‌بایست به کنسول اصلی وصل باشد.

فضای زیاد و سقف شیشه‌ای وسیع برای یک خودرو کوپه می‌تواند آن را به یک خودرو ایده‌آل تبدیل کند. 650i هر دو این خصوصیات را دارد اما فضا برای چهار انسان بالغ کمی تنگ می‌شود. هم کوپه و هم کروکی حالت ساده‌ای را برای وارد شدن به صندلی‌های عقب خود دارند اما در خودرو کروکی این کار به صورت برقی صورت می‌گیرد. در خودرو کوپه، صندوق‌عقب فضای ۱۳ فوت مکعب و در کروکی 650i حدود ۱۲.۴ فوت مکعب دارد که وقتی سقف پایین می‌آید به ۱۰.۶ تقلیل پیدا می‌کند. در خودرو کروکی یک پنجره عقب با طراحی مبتکرانه‌ای وجود دارد که به صورت مستقل از سیستم برقی سقف عمل می‌کند و زمانی‌که سقف پایین می‌آید، جریان باد را هدایت می‌کند.

تأثیراتی که رانندگی با آن بر روی ما می‌گذارد:

سری ۶ مجموعه‌ای از خودروهایی است که پر از خصوصیات ایمنی و تکنولوژی‌های متفاوت هستند و یک تجربه متفاوت در رانندگی ایجاد می‌کنند. اگرچه سری ۶ به اندازه سری ۳ چابک نیست اما در محیط‌های سخت عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد. سیستم استحکام‌بخشی کوپه، این خودرو را در دورها ثابت نگه می‌دارد و سیستم تعلیق آن جلوی لغزش آن را می‌گیرد.

خارج از این موضوع، موتور ۴.۸ لیتری ۸ سیلندر خودرو 650i لذت وصف‌ناپذیری را به شما می‌دهد. مثل همه موتورهای بی‌ام‌و که تابه‌حال امتحانشان کرده‌ایم، اگر این موتور هشت سیلندر هم در گشتاور پایین خود کمی نرم باشد، هم عملکردی نرم خواهد داشت وهم تهاجمی.

منبع: مورچه

قیمت های اجاره BMW 630I بدون راننده

قیمت روزانه : 800 هزار تومان

قیمت هفتگی : 5 میلیون تومان

قیمت ماهانه :  18 میلیون تومان

اطلس رنت کار ، ارائه کننده خدمات رنت و اجاره ماشین بصورت با راننده و بدون راننده در تهران و کرج می باشد. از خدمات این کمپانی می توانید در جهت استفاده از خودرو های لوکس و تشریفاتی برای میهمانان ویژه ی خود، خوردو های مدرن و اسپرت برای سواری داخل شهر و انواع خودرو های دیگر برای مصارف برون شهری بهره ببرید.

بهترین قیمت ها لوکس ترین خودرو ها را از اجاره ماشین اطلس بخواهید.