قیمت اجاره bmw 630i

درباره BMW 650i

محصولات شرکت خودروسازی آلمانی بی ام و حتی مدل‌های قدیمی آن، خود به تنهایی در خیابان‌ها نگاه‌های زیادی را می‌دزدند، حال فکر کنید که یکی از برترین و باکلاس‌ترین محصول این کمپانی در خیابان‌ها تردد کند، طبیعتاً حتی اگر از خودرو هم خوشتان نیاید، بی اراده سرتان را خواهید چرخاند و به آن نگاه خواهید کرد.

همین قضیه چند روز پیش برای خودمان هم پیش آمد و خیلی اتفاقی در خیابان یک بی ام و سری 6 گرن کوپه با کد 650i دیدیم که در این زمان فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال خودرو راه افتادیم تا اینکه توانستیم در همان روز یک تست مختصر بر روی این باواریایی اصیل انجام دهیم. جهت اطلاعتان هم عرض کنیم که نسخه‌ای 640i و 650i بی ام و گرن کوپه، به علاوه نسخه M آن‌ها توسط نمایندگی رسمی این کمپانی یعنی پرشیا خودرو در بازار داخلی عرضه می‌شد و نمونه‌ای که ما موفق به تست آن شدیم، قیمتی حدوداً 900 میلیونی الی 1 میلیارد و 150 میلیون تومانی در بازار دارد.

طراحی داخلی و خارجی

 طراحی این گرن کوپه سری 6 خوش استیل و شیک، همانطورکه احتمالاً می‌دانید، به دستان ایرانی مقیم آلمان یعنی آقای نادر فقیه زاده به تصویر کشیده شده که می‌توان ظرافت و قدرت را به وضوح در چهره آرایی آن احساس کرد. البته به شخصه دیگر طراحی‌های محصولات بی ام و برخلاف محصولات مرسدس بنز، دیگر برایم جذابیت گذشته را نداشت چون همگی یک طراحی پایه و اساسی دارند، ولی وقتی حضوری با این باواریایی خوش استیل ملاقات کردم، عاشق آن شدم! اگر به طراحی خودرو و اول از همه قسمت جلویی آن دقت کنید، می‌بینید که طراح سری 6 گرن کوپه یعنی آقای فقیه زاده، بسیار خوب با موئلفه‌های طراحی بازی کرده و یک هماهنگی بی نظیر میان اجزا ایجاد کرده است.
اول از همه برای نماد بی ام و، از جلوپنجره کلیوی شکل کرومی رنگ معروف بی ام و با ستون‌های داخلی برجسته استفاده کرده که خودرو را از فاصله چند صد متری هم قابل تشخیص کرده است. در دو طرف این جلوپنجره کرومی رنگ نیز چراغ‌های اصلی روشنایی تعبیه شده‌اند که بوسیله چراغ‌های مخصوص روز در داخل قاب، اخمی محسوس را در قاب چراغ‌ها انداخته‌اند تا گرن کوپه اسپرت‌تر جلوه کند.
در این مجموعه همچنین یک ردیف چراغ LED راهنما نیز در پایین‌ترین قسمت آن طراحی شده و قاب داخلی نیز برای اسپرت‌تر نشان دادن چهره، اندکی تاریک‌تر شده است. در پایین‌ترین قسمت این بخش هم می‌بینید که ورودی‌های هوای رادیاتور‌ها با اندازه‌ای کوچک‌تر نسبت به سری قبل طراحی شده و در دو طرف ورودی‌های هوا نیز از مه شکن‌هایی 3 قلو در هر طرف استفاده شده است.
در قسمت عقب شاهد یکی از بهترین طراحی‌های حال حاضر شرکت بی ام و هستیم.
در این بخش نیز در بالاترین قسمت آن، از درب کاپوتی زیبا استفاده شده که بجای طراحی یک اسپویلر یا باله آیرودینامیکی جداگانه برای آن، اندکی ورق‌های آن را قوس‌دار ساخته‌اند تا شکلی شبیه به اسپویلر به خود گیرد.
چراغ‌های عقبی نیز تماماً با تکنولوژی LED ساخته شده و با قاب بزرگ و پهنی که دارد، قسمتی از آن به اطراف خودرو کشیده شده و بخشی از آن نیز به صورت دوتکه بر روی درب صندوق عقب نصب شده است. مجموعه سپر نیز در پایین‌ترین قسمت این نما، پُف کرده و عضلانی طراحی شده و در قسمت زیرین آن نیز خروجی‌های اگزوز مستطیل شکل قرار گرفته که با رنگ کرومی خود، جلوه‌ای متفاوت به خودرو بخشیده‌اند.
با ورود به داخل کابین اگر راستش را بخواهید چندان شوکه و حیرت انگیز نشدیم و به قولی احساساتمان غلیان نکرد، چون طراحی داخلی کابین و بخصوص مجموعه داشبورد و کنسول مرکزی آن، شباهت بسیار زیادی نسبت به سایر مدل‌های بی ام و دارد.
به این ترتیب با ورود به داخل کابین، اول از همه با غربیلک فرمان و صندلی‌ها برخورد خواهید داشت که روکش‌های پیچیده شده چرمی به دور هر دو، حسی متفاوت را به مخاطبانش منتقل می‌کند و بالشتک‌هایی که در اطراف صندلی و همچنین پشت سری بزرگ و پهنی هم که در بالای آن نصب شده است، سواری لذت بخش‌تری را فراهم کرده‌اند.
در پشت غربیلک فرمان نیز پدال‌های دستی تعویض دنده قرار گرفته و بعد از آن هم شاهد صفحه کیلومتر خودرو هستیم که طرحی نسبتاً قدیمی داشته و برای ارائه اطلاعات به صورت آنالوگ و عقربه‌ای عمل می‌کند که برای چنین خودرویی که خصلت اتومبیل‌های لوکس را با خود یدک می‌کشد، چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و نبود کیت M با آن فرمان 3 پره معروف بسیار حس می شود.
کنسول مرکزی هم که دیگر خودتان استاد هستید و میدانید که به یک صفحه نمیشگر در راس کنسول، خروجی های ساده مستطیل شکل سیستم تهویه مطبوع اتاق و بعد از آن سیستم چند رسانه‌ای و در آخر هم کلیدهای مربوط به سیستم تهویه مطبوع و عملکردی خودرو مجهز شده که شباهتی نزدیک به سایر بی ام و های فعلی و قبلی دارد. کنسول ابزار نیز به دسته دنده و کلید‌های جانبی حالت اسپرت و غیره مزین شده و برای سازماندهی فضای داخل کابین نیز اهرم ترمز دستی در این محصول حذف شده و به جای آن یک دکمه “پارک” دقیقاً در پشت اهرم گیربکس تعبیه شده است.
ادامه مطلب –> لینک بالا

برای سفارش این خودرو با شماره ی 09121373454 تماس بگیرید.

اطلس رنت کار ، ارائه کننده خدمات رنت و اجاره ماشین بصورت با راننده و بدون راننده در تهران و کرج می باشد. از خدمات این کمپتنی می توانید در جهت استفاده از خودرو های لوکس و تشریفاتی برای میهمانان ویژه ی خود، خوردو های مدرن و اسپرت برای سواری داخل شهر و انواع خودرو های دیگر برای مصارف برون شهری بهره ببرید.

بهترین قیمت ها لوکس ترین خودرو ها را از اجاره ماشین اطلس بخواهید.